Obchodní řetězec Tesco spustil lokalizovanou novou mobilní hru Moje malé Tesco, která simuluje pozici manažera obchodu. Hra má ukázat klientům „všechny aspekty vedení prodejny“. Je dostupná i offline na platformách Android, iOS a minoritní Windows Phone. Hra má přes 100 úrovní a 80 charakterů, přičemž Tesco hodlá každý týden přidávat nové úkoly pro hráče. Ti si mohou vytvořit herní komunitu a soutěžit o nejlepší obchod. Cílem hry je vytvořit co nejvyšší odbyt zboží. Nejde nicméně o prudkou novinku, hru už v roce 2014 vytvořila digitální agentura Possible v Budapešti, z Maďarska do Česka ji tak místní marketing přivádí po dvou letech.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval