Britský řetězec Tesco snižuje v Česku obsah cukru u některých nealkoholických nápojů vlastní značky s cílem usnadnit zákazníkům zdravější nakupování. Nápoje privátní značky Teska by nyní neměly obsahovat víc než jednu čajovou lžičku - přesněji 5 gramů cukru - na sto mililitrů. Díky úpravě složení by podle Teska měli lidé nakupující nápoje jejich privátní značky spotřebovat o 20 % míň cukru než dřív.
Maloobchodní síť přezkoumala složení u 120 nápojů a u 42 se rozhodla upravit složení. Nápoje s novým složením jsou k dostání od poloviny září. Všechny přitom Tesco testovalo na svých zákaznících.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden