Ve výběrovém řízení obchodního řetězce Tesco na kreativní agenturu zvítězila Ogilvy & Mather, od dubna bude mít na starosti veškerou ATL komunikaci. Kontrakt není časově omezen. „Hledali jsme partnera pro dlouhodobou spolupráci,“ sděluje Tesco, které dosud využívalo služeb RMP - Retail marketing practice.
Výběrového řízení se zúčastnilo celkem pět agentur. „Byl to rychlý a efektivní tendr, pouze credentials a jedno kolo prezentace strategie a kreativy. Během měsíce bylo vše uzavřené,“ podotkl šéf agentury Ondřej Obluk. Na přípravě nabídky v agentuře dělali Tomáš Belko, Petra Biró, Alena Pondělíčková, Adéla Zrzavá, Martin Petrásek, Jana Beranová, Graeme Murray a Lazo Raftowski.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Přechodně v prezidentské kampani