Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Tesco si na PR vybralo AMI Communications

Agentura zpropaguje i služby v oblasti finančnictví, pohonných hmot a telekomunikací.

Tesco. Foto: Profimedia.cz

Tesco. Foto: Profimedia.cz

Obchodní řetězec Tesco si v tříkolovém tendru vybral za novou PR agenturu AMI Communications. Bude zajišťovat veškerou korporátní komunikaci.

Od září se AMI Communications stará o komplexní PR agendu společnosti Tesco. „Tesco se orientuje nejen na potravinový průmysl, ale také na služby v oblasti finančnictví, pohonných hmot a telekomunikací. Naše zaměření je opravdu velmi rozsáhlé. Vše, co potřebuje mladý pár, rodina s dětmi či starší generace, je dostupné u nás. To je poslání, které chceme předat veřejnosti,“ tvrdí Václav Koukolíček, manažer externí komunikace Teska ČR.

Šestitýdenní výběrové řízení se orientovalo primárně na znalosti PR agentur v potravinářském segmentu, cílení na zákazníka a kreativitu a pružnost komunikačního týmu.

Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996. V současné době provozuje franšízovou síť Žabka a disponuje 17 čerpacími stanicemi. Za projekt internetové platformy itesco získalo ocenění Inovace v obchodě v rámci ankety MasterCard Obchodník roku 2012.