Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Připomeňte si reakce na Twitteru.

Tesco snižuje počet výrobků v nabídce, v segmentech čaje a kávy jich ubyla pětina

Obchodní řetězec Tesco oznámil, že zjednoduší svou nabídku výrobků. Začal sortimentem čaje a kávy, kterou protřídil už v říjnu. “Celkový počet se snížil o 20 %, nicméně se zákazníci mohou těšit ze 133 nových produktů, uvedení vlastních značkových řad, včetně pražené kávy, kávových zrn a ovocných čajů,” oznámila firma. Všechny ostatní klíčové kategorie budou přezkoumány v roce 2017 a 2018.

Tesco to vysvětluje “měnícími se potřebami zákazníků”, v nabídce prý nechá jen to, co je pro zákazníky důležité. “Jsme si vědomi změn ve zvycích nakupujících a musíme to reflektovat i v naší nabídce,” prohlásil Jamie Walker, produktový ředitel Teska ve střední Evropě.