Obchodní řetězec Tesco oznámil, že zjednoduší svou nabídku výrobků. Začal sortimentem čaje a kávy, kterou protřídil už v říjnu. „Celkový počet se snížil o 20 %, nicméně se zákazníci mohou těšit ze 133 nových produktů, uvedení vlastních značkových řad, včetně pražené kávy, kávových zrn a ovocných čajů,“ oznámila firma. Všechny ostatní klíčové kategorie budou přezkoumány v roce 2017 a 2018.
Tesco to vysvětluje „měnícími se potřebami zákazníků“, v nabídce prý nechá jen to, co je pro zákazníky důležité. „Jsme si vědomi změn ve zvycích nakupujících a musíme to reflektovat i v naší nabídce,“ prohlásil Jamie Walker, produktový ředitel Teska ve střední Evropě.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden