Možnost zhodnotit zkušenost s nákupem prostřednictvím aplikace Tesco zpětná vazba zavedl v pilotní verzi provozovatel obchodních domů Tesco. Zatím v 15 svých prodejnách a zatím jen pro platformu Android. Aplikace pro iOS má následovat ještě v únoru, rozšíření do dalších obchodů pak v průběhu letoška.
Koncept aplikace vznikl inhouse v Česku. Vývoj pak provedla společnost Anywhere Software, která také dělala mobilní aplikaci pro službu Tesco Potraviny on-line.
Odeslat hodnocení prodejny je nutné přes internet, připojení Tesco poskytne bezdrátově zdarma. K instalaci aplikace bude zákazníky v prodejnách zvát plakáty s QR kódem s odkazem na Google Play či Apple Store. „Odezvu z aplikace budeme sledovat několikrát denně. Zákazníci by tak mohli očekávat pozitivní změny už za několika dní,“ tvrdí Martin Kuruc, provozní ředitel Teska.
Kde lze přes aplikaci Tesco hodnotit
- Brandýs nad Labem
- Brno Heršpice
- České Budějovice
- Český Krumlov
- Český Těšín
- Frýdek Místek
- Děčín
- Hradec Králové Futurum
- Jihlava
- Klášterec nad Ohří
- Ostrava Třebovice
- Plzeň Bory
- Praha Eden
- Praha Letňany
- Praha Zličín
- Říčany