Agentura The Hive, která pomáhá klientům zajistit vhodné influencery pro jejich digitální prezentaci, přijala na pozici account executive Patrika Rychlého, který se nyní podílí na přípravě kampaní pro klienty Stock, Mondelez International, Korespondance či Citroën. Primárně se stará o tvorbu konceptů pro klienty, samotnou realizaci a hladký průběh kampaní.
Do agentury nastoupil hned po ukončení bakalářského studia Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Jako produkční se za studií podílel na projektu Zlin Design Week.
„Většina lidí si stále myslí, že influenceři fungují úplně stejně, jako reklama. Tak tomu ale není a je třeba si uvědomit, že autenticita vlastního obsahu je právě ten důvod, proč klient influencera pro svou kampaň poptává. Moje práce spočívá ve formování tohoto obsahu do takové podoby, která je pro cílovou skupinu přijatelná,“ uvedl nováček.