Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

The Hive na sítích připomíná 30 let firmy Emco

Emco si pro spolupráci s influencery vybralo The Hive. Startují spolu nostalgickou kampaní.

Rodinná potravinářská firma Emco si na dlouhodobou spolupráci s influencery vybralo agenturu The Hive ze skupiny Konektor Place. Pro první kampaň k příležitosti oslav 30. výročí firmy na trhu The Hive vybrala agentura čtyři influencerky Lucii Křížkovou, Andreu Růžičkovou, Jitku Boho a Gabrielu Laškovou. Ty následně sdílely rodinné fotky z dětství spolu s pokusem o věrnou kopii ze současnosti. „Na produktech značky Emco spousta z nás vyrostla. Jejich cereálie nás provázejí od dětství, ke značce se proto váže značná nostalgie. I tyto pocity jsme chtěli v kampani zachytit,“ popsal koncept Patrik Rychlý z The Hive.

Lucie Křížková v kampani pro Emco

Lucie Křížková v kampani pro Emco

Andrea Růžičková v kampani pro Emco

Andrea Růžičková v kampani pro Emco

Gabriela Lašková v kampani pro Emco

Gabriela Lašková v kampani pro Emco

Jitka Boho v kampani pro Emco

Jitka Boho v kampani pro Emco

Jahodovi v kampani Emco

Jahodovi v kampani Emco

Prostřednictvím kampaně, jejíž součástí byla soutěž o balíčky produktů, Emco děkuje zákazníkům za přízeň. Spolupráce s The Hive tak navazuje na dlouhodobou spolupráci firmy s PR.Konektorem, další agenturou ze skupiny Konektor Place. Spolupráce s The Hive bude pokračovat letní kampaní, která podpoří zájem o letošní cestování po Česku.

Pro rodinnou firmu Emco je rok 2020 významný i z toho proto, že letos proběhla zásadní změna ve vedení – zakladatele Zdeňka Jahodu vystřídal syn Martin, který v předchozích letech ve firmě působil jako ředitel marketingového a následně exportního oddělení.

„Emco urazilo od svého založení v roce 1990 obrovský kus cesty, stále je ale hrdou českou rodinnou firmou. Zároveň víme, že nad snídaněmi od nás se schází i nespočet dalších rodin. Právě tento aspekt, jak je důležité, abychom drželi pohromadě, jsme chtěli v kampani vyzdvihnout. Se samotnou realizací už nám pomohla agentura The Hive,“ uvádí Štěpánka Borisovová z Emco.