Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Tic Tac přidává ke klasickým bonbónům žvýkačky Tic Tac Gum

Nové žvýkačky Tic Tac ve třech dostupných příchutích

Nové žvýkačky Tic Tac ve třech dostupných příchutích

Značka bonbónů Tic Tac z portfolia Ferrero Group uvádí na český trh žvýkačky Tic Tac Gum. Nový produkt zachovává oválný tvar původních bonbónů, dostupný je ve třech příchutích - freshmint, spearmint a cool watermelon. Uvedení dalších příchutí do budoucna zástupci Ferrera nevyloučili.

Nové žvýkačky se prodávají za cenu kolem 15 Kč, od dubna do června pouze v prodejnách Albert, později i v ostatních prodejních sítích. Nový výrobek není slazený cukrem, je v něm použit nefermentovaný cukrový alkohol xylitol, který se používá typicky do žvýkaček jako sladidlo.