V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Tic Tac přináší edici se Simpsonovými

Simpsonovi na bonbónech Tic Tac

Simpsonovi na bonbónech Tic Tac

Značka Tic Tac společnosti Ferrero a 20th Century Fox Consumer Products představily limitovanou edicí bonbónů Tic Tac. Na obaly umístily tři členy animované rodiny ze seriálu Simpsonovi - Marge, Homera, Barta. Limitovaná edice The Simpsons Tic Tac má balení s tvářemi tří hrdinů a každý bonbón je potištěn jednou ze tří nejtypičtějších grimas seriálových hrdinů. Každá postava má také svou příchuť - Homer koblihovou (donut), Marge borůvkovou, Bart žvýkačkovou. 

Limitovaná edice The Simpsons Tic Tac bude uvedena ve všech státech Evropy v průběhu letošního podzimu. V Česku se bude prodávat v borůvkové příchuti „Marge“ ve formě klasického menšího balení do kapsy, všechny tři příchuti budou k zakoupení ve velkém dvousetgramovém balení. Uvedení speciální edice bude podpořeno rovněž televizní reklamou, kampaní na Facebooku i produktovou soutěží. 

V únoru 2017  Ferrero představí limitovanou edici se Simpsonovými na trhu v Arménii, Ázerbajdžánu, Gruzii, Izraeli a Saudské Arábii. V roce 2018 pak bude produktová a marketingová kampaň pokračovat napříč Amerikou.