V restaurační skupině La Collezione Riccarda Lucqueho a Ondřeje Rákosníka končí po necelých čtyřech letech Markéta Tichavská. , která od začátku roku 2018 vedla marketingové a PR oddělení této sítě. Vedla tým a komunikaci 13 značek spadajících pod mateřský brand La Collezione. Ze svého působení vyzdvihuje obsah generovaný zaměstnanci: „Skrz školení a mentoring proaktivních zaměstnanců vznikl nový druh obsahu na sociální sítě restaurací a bister.“ Dál se chce Tichavská věnovat projektům v české gastronomii a službách, už ale na volné noze.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor