V restaurační skupině La Collezione Riccarda Lucqueho a Ondřeje Rákosníka končí po necelých čtyřech letech Markéta Tichavská. , která od začátku roku 2018 vedla marketingové a PR oddělení této sítě. Vedla tým a komunikaci 13 značek spadajících pod mateřský brand La Collezione. Ze svého působení vyzdvihuje obsah generovaný zaměstnanci: „Skrz školení a mentoring proaktivních zaměstnanců vznikl nový druh obsahu na sociální sítě restaurací a bister.“ Dál se chce Tichavská věnovat projektům v české gastronomii a službách, už ale na volné noze.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli