
Photo by Kon Karampelas on Unsplash
Sociální síť TikTok v Česku aktivně používá 1,1 milionu lidí měsíčně. Oznámila to agentura Httpool, která se tu stala oficiálním partnerem TikToku v oblasti plánování a prodeje reklamy. „V Česku je aktuálně na TikToku k dispozici řada standardních formátů a také některé prémiové formáty (Top View, One Day Max, Brand Premium),“ uvádí Httpool.
Síť TikTok vyvíjená čínskou společností ByteDance umožňuje uživatelům nahrávat krátká videa a klipy. Oblíbená je hlavně u mladých. V Česku ho podle čerstvého průzkumu Kantaru používá 22 % lidí mezi 16 a 24 lety věku, ve skupině 16+ to má být 8 %. Ovšem jak na zářijové odborné konferenci Instameet 2020 uvedl influencer Jonáš Čumrik alias Johny Machette, který se sítí spolupracuje, víc než polovina uživatelů TikToku v Česku je starší 18 let. Nejsledovanějšími zdejšími tvůrci na této síti podle Čumrika jsou Ondy Mikula s víc než sedmi miliony sledujících, Viral Brothers s víc než dvoumilionovým publikem, dál Adam Kajumi, Terysa18 a Minaisbest s víc než půl milionem followerů.
Httpool s TikTokem spolupracuje od začátku letoška při rozšiřování jeho dosahu na evropské trhy, kromě Česka jde o Polsko, Rumunsko, Maďarsko a Rusko. Místním inzerentům poskytuje podporu a odborné znalosti a pomáhá jim s marketingovými strategiemi reklam na TikToku.
„TikTok je v současné době jednou z nejzajímavějších sociálních sítí na světě. Počet uživatelů i tvůrců obsahu roste každým dnem, stejně jako rostou i příležitosti pro inzerenty,“ uvedl Filip Kec, managing director Httpool. „Na polském trhu zastupujeme TikTok už déle než rok a díky úzké spolupráci v rámci skupiny dokážeme našim partnerům nabídnout jedinečné know-how.“
Httpool už na tuzemském trhu zastupuje také sítě Spotify, LinkedIn, Twitter, Snapchat a AdColony.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
