Česká sázková kancelář Tipsport nasazuje nový televizní spot k zimním sportům, u lyžování a dalších disciplín na sněhu v něm bude vidět olympijská vítězka Ester Ledecká. Koncept kampaně se nemění, stojí na fiktivních výjevech, co by se stalo, kdyby se nejlepší sportovci bez peněz museli živit jinak. Nové spoty navazují na ty starší s fotbalistou Bořkem Dočkalem, hokejistou Jakubem Voráčkem a beach volejbalistkami Slukovou a Hermannovou. K hláškám „Dočkal, neválej se v tom vápně!“ nebo „Voráček, na kasu!“ tak teď přibyla „Ester, řež to pořádně!“
Reklamní spot s Ledeckou se natáčel v létě v areálu středočeského lyžařského střediska Monínec. „Program královny zimní olympiády je tak našlapaný, že natáčet v průběhu sezony je takřka nemožné, a zimní kulisy tak musely dotvořit filmové triky,“ vysvětluje brand manažer Tipsportu Martin Filip. O produkci se postarala agentura Frame100r, postprodukci (vizuální efekty) vytvářela společnost Spoon. Stejně jako při předešlých komunikačních konceptech Tipsport i teď spolupracoval s kreativní agenturou BeefBrothers.
Spot půjde na kanálech ČT Sport, Nova Sport a O2 TV Sport. Součástí je i komunikace na sociálních sítích a webu Tipsportu směrem k naší největší komunitě sázkařů v Česku. Kromě nového spotu s Ledeckou bude v nadcházející zimní sezóně použit i starší spot s Voráčkem, ten se bude vysílat u hokejových přenosů.
Ester, řež to pořádně!
- Klient: Tipsport
- Značka: Tipsport
- Kreativní agentura: BeefBrothers
- Režie spotu: Lukáš Veverka
- Produkce: Frame 100r
- Postprodukce: Spoon
- Mediamix: televize, online
Jak to vypadalo při natáčení
Sdílejte