Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tiscali Media začíná prodávat reklamu na ShowJanaKrause.cz

„Tisíce blikajících bannerů věští smrt,“ míní Jan Kraus.

Internetový vydavatel Tiscali Media hodlá výjimečně působit jako mediální zastupitel - začal exkluzivně obchodně zastupovat web televizního pořadu Show Jana Krause. Na www.showjanakrause.cz, kam měsíčně zavítá 195 tisíc lidí, hodlá nabízet pouze prémiovou inzerci.

„Reklama zde bude nabízena pouze prémiovým značkám a vždy se bude jednat o nadstandardní spolupráci a kreativu vytvořenou přímo pro tento web,“ uvedl obchodní ředitel Tiscali Karel Brýna.

„Reklama na webu může mít svá estetická kriteria, nápad, eleganci, vtip. Takovou bychom měli rádi. Tisíce blikajících bannerů věští smrt,“ podotkl herec a moderátor Jan Kraus.

Ten v létě převedl zmíněný web své televizní show z portfolia televize Prima do vlastního, vedle toho předělává webový Kraus magazín, který do srpna fungoval pod vydavatelstvím Sanoma, jako podpora pro tištěný časopis Kraus (ten vyšel naposledy v červenci). Přitom se může spolehnout na silnou základnu víc než 220 tisíc fanoušků, které má na Facebooku.