V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Tiscali s Arbomedia ruší 15% agenturní provizi

Prodejce internetové reklamy následuje větší hráče na trhu.

Provozovatel obsahových webů a prodejce internetové reklamy Tiscali Media ruší k 1. lednu 2015 agenturní provizi při prodeji online inzerce. Firma uvedla, že je to „vzhledem k situaci na trhu, kdy ostatní provozovatelé v oblasti internetové reklamy postupně ruší agenturní provizi, která tím ztrácí svůj motivační smysl“.

„Naší snahou je zjednodušit ceník a zpřehlednit nabídku klientům, agenturní provizi považujeme za relikt devadesátých let, kdy plnila úplně jiné funkce než v současnosti,“ prohlásil za Tiscali marketingový ředitel Michal Fejk.

Tiscali Media provozuje weby s celkovou návštěvností 2,9 milionu lidí. Obchodně zastupuje mimo jiné komunikační síť Skype, té Netmonitor v říjnu naměřil 3,2 milionu uživatelů.