Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tiscali umožňuje inzerovat v adresním řádku prohlížeče

Reklama podle izraelského vzoru nefunguje ve všech prohlížečích stejně.

Skupina Tiscali Media nabízí novou formu reklamy, textové sdělení přímo v adresním řádku internetového prohlížeče.

„Inspirovali jsme se prací izraelské reklamní agentury. Přijde nám to hravé a zajímavé,“ říká Michal Kubík, obchodní ředitel Tiscali Media. „Sázíme na přirozenou reakci člověka a jsme přesvědčeni, že většina uživatelů bude zvědavá a dočte text až do konce.“

Reklama se nemusí omezovat jen na prostý text. Poté, co se zobrazí reklamní sdělení v plné délce, opět písmeno po písmenu zmizí a vystřídá ho adresa webových stránek, na něž se reklama váže. K „prokliku“ stačí stisknout klávesu Enter.

Ne ve všech prohlížečích a operačních systémech nová forma funguje, jak má. Namátkou: na počítačích od Applu se systémem iOS se zobrazuje adekvátně v prohlížeči Chrome, ne už v Safari.

Reklama v adresním řádku na Tiscali.cz

Reklama v adresním řádku na Tiscali.cz

Totéž v prohlížeči Safari

Totéž v prohlížeči Safari