
Tomáš Leixner
Novým členem tiskového oddělení mobilního operátora T-Mobile je od května Tomáš Leixner, zastává pozici seniorního specialisty vztahů s veřejností se zaměřením na B2C a korporátní problematiku. Přichází z agentury Raul zaměřené na sportovní marketing, kde řídil komunikační tým a pracoval jako tiskový mluvčí závodu Jizerská 50 a pro klienty Adidas či hlavní město Prahu. V minulosti psal o sportu v deníku Sport. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na soukromé Vysoké škole finanční a správní.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Portál recykluje texty jiných titulů