Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Tiskové T-Mobilu doplnil Leixner z Raulu

Tomáš Leixner

Tomáš Leixner

Novým členem tiskového oddělení mobilního operátora T-Mobile je od května Tomáš Leixner, zastává pozici seniorního specialisty vztahů s veřejností se zaměřením na B2C a korporátní problematiku. Přichází z agentury Raul zaměřené na sportovní marketing, kde řídil komunikační tým a pracoval jako tiskový mluvčí závodu Jizerská 50 a pro klienty Adidas či hlavní město Prahu. V minulosti psal o sportu v deníku Sport. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na soukromé Vysoké škole finanční a správní.