Novým členem tiskového oddělení mobilního operátora T-Mobile je od května Tomáš Leixner, zastává pozici seniorního specialisty vztahů s veřejností se zaměřením na B2C a korporátní problematiku. Přichází z agentury Raul zaměřené na sportovní marketing, kde řídil komunikační tým a pracoval jako tiskový mluvčí závodu Jizerská 50 a pro klienty Adidas či hlavní město Prahu. V minulosti psal o sportu v deníku Sport. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na soukromé Vysoké škole finanční a správní.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden