Vydavatelství Fit Group Milana Charváta uvede na trh tištěnou verzi svého internetového magazínu MontyRich poprvé ve středu 7. ledna. Zatím spustil prodej předplatného v distribuci A.L.L. Production skrze Předplatné.cz. Ve volném prodeji na stáncích nebude.
První vydání má 80 stran (od druhého vydání má mít časopis 100 stran) a bude stát 100 Kč. Další čísla bude prodávat výhradně prostřednictvím předplatného, a to tři čísla za 299 Kč, celý rok za 899 Kč.
Vnitřek časopisu má být zcela bez reklamy. „Inzerentům jsme dali k dispozici pouze tři reklamní plochy, a to na obálce,“ uvedl vydavatel Charvát.
Obsahem se hodlá MontyRich podobat úspěšné české verzi časopisu Forbes. Slibuje rozhovory se „zajímavými lidmi českého byznysu“, byznysové informace, investičního průvodce, návod jak založit úspěšnou firmu. Dále „oddechovou část, kde čtenář najde kvalitní cestování, rychlá auta, módu, i etiketu“. „Vše je náš originální obsah,“ tvrdí Charvát.