Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Tištěný MontyRich hlásí 370 předplatitelů

První číslo měsíčníku o úspěchu a luxusu vyjde ve středu 7. ledna.

Křest časopisu MontyRich. Foto: Tomáš Mach

Křest časopisu MontyRich v pražské taverně Ambix, v úterý 6. ledna večer. Zcela vlevo šéfredaktor a vydavatel Milan Charvát, kolem něj redaktoři a přispěvatelé. Foto: Tomáš Mach

Pár dní před startem má tištěná verze magazínu MontyRich 370 předplatitelů, uvádí vydavatel a šéfredaktor titulu Milan Charvát z vydavatelství Fit group, které měsíčník chystá k vydání, poprvé ve středu 7. ledna. Půjde o papírovou variaci webu MontyRich.cz.

Vydavatel časopisu a webu MontyRich Milan Charvát na křtu časopisu. Foto: Tomáš Mach

Vydavatel časopisu a webu MontyRich Milan Charvát na křtu časopisu. Foto: Tomáš Mach

Vydavatelství začalo o tištěném vydání intenzivně mluvit začátkem prosince, do propagace vlastními kanály a přes Facebook investovalo kolem 80.000 Kč. Kolem 40 % předplatitelů z 370 - tedy zhruba 150 - si magazín objednalo na celý rok za 899 Kč. Ostatních zhruba 220 využilo předplatné jednoho čísla za 100 Kč, čtvrtletní abonmá za 299 Kč nebo pololetní za 499 Kč. Na předplatném tedy firma utržila něco mezi 200.000 a 245.000 Kč.

Obálka prvního vydání měsíčníku MontyRich

Obálka prvního vydání měsíčníku MontyRich

Časopis MontyRich nebude k dispozici v klasické distribuční síti, pouze prostřednictvím předplatného nebo v digitální trafice Publero (tam za sníženou cenu 79 Kč).