Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

TL5 spojuje instagramisty platformou Hashtag5

Vlivní instagramisté mohou značkám do kampaní dodávat fotky nebo pomoci se sdílením. O projekt se v agentuře TL5 stará Martina Votrubová.

TL5 zastupovali Martina Votrubová a Tomáš Votruba

Martina Votrubová a Tomáš Votruba z Tl5 promluvili o Hashtag5 poprvé na květnové mikrokonferenci Médiáře o marketingu obrazem. Foto: Vojta Herout

Digitální agentura TL5 dala dohromady komunitu aktivních lidí na obrázkové sociální síti Instagram, prezentuje je pod pracovním názvem Hashtag5. Spolupráci s nimi chce nabízet klientům z řad reklamních zadavatelů i konkurenčním agenturám. Hashtag5 slibuje obstarávat veškerou komunikaci a administrativu s instagramisty od spuštění po vyhodnocení kampaně. O projekt se v agentuře stará Martina Votrubová.

Aktuálně je v síti dvacítka významných tvůrců, mezi nimi Jiří Kryl, Matěj Šmucr či Hynek Hampl, všichni s desítkami tisíc sledujících. Agentura je prezentuje na TL5.cz/Hashtag5. Mohou dodávat fotky pro kampaně na míru nebo pomoci se sdílením kampaně přes své profily. Platformu už využily značky Milka, Metaxa, Coca-Cola či Vodafone.

„Hashtag5 je otevřená platforma, jejímž prostřednictvím chceme značkám pomáhat vstoupit na Instagram. Jde o sociální síť, které vedle Facebooku věříme nejvíc,“ uvádí spoluzakladatel agentury Tomáš Votruba. S kolegyní Votrubovou o Hashtag5 poprvé mluvili na konferenci Médiáře Marketing obrazem. Instagram, Snapchat, Pericsope letos v květnu, do praxe jej TL5 uvádí v předvečer vstupu reklam na Instagram. Takzvané Instagram Ads budou v síti k dispozici od 30. září.

Martina Votrubová z TL5 Digital

Martina Votrubová z TL5 představila v květnu i výsledky kampaně Milky na Instagramu

Obrázková sociální síť Instagram vznikla v roce 2010, v roce 2012 ji koupil Facebook. Podle statistik webu Obrazení.cz agentury Socialbakers měl Instagram v Česku v půli roku kolem 400.000 uživatelů.