
Martina Votrubová a Tomáš Votruba z Tl5 promluvili o Hashtag5 poprvé na květnové mikrokonferenci Médiáře o marketingu obrazem. Foto: Vojta Herout
Digitální agentura TL5 dala dohromady komunitu aktivních lidí na obrázkové sociální síti Instagram, prezentuje je pod pracovním názvem Hashtag5. Spolupráci s nimi chce nabízet klientům z řad reklamních zadavatelů i konkurenčním agenturám. Hashtag5 slibuje obstarávat veškerou komunikaci a administrativu s instagramisty od spuštění po vyhodnocení kampaně. O projekt se v agentuře stará Martina Votrubová.
Aktuálně je v síti dvacítka významných tvůrců, mezi nimi Jiří Kryl, Matěj Šmucr či Hynek Hampl, všichni s desítkami tisíc sledujících. Agentura je prezentuje na TL5.cz/Hashtag5. Mohou dodávat fotky pro kampaně na míru nebo pomoci se sdílením kampaně přes své profily. Platformu už využily značky Milka, Metaxa, Coca-Cola či Vodafone.
„Hashtag5 je otevřená platforma, jejímž prostřednictvím chceme značkám pomáhat vstoupit na Instagram. Jde o sociální síť, které vedle Facebooku věříme nejvíc,“ uvádí spoluzakladatel agentury Tomáš Votruba. S kolegyní Votrubovou o Hashtag5 poprvé mluvili na konferenci Médiáře Marketing obrazem. Instagram, Snapchat, Pericsope letos v květnu, do praxe jej TL5 uvádí v předvečer vstupu reklam na Instagram. Takzvané Instagram Ads budou v síti k dispozici od 30. září.
Obrázková sociální síť Instagram vznikla v roce 2010, v roce 2012 ji koupil Facebook. Podle statistik webu Obrazení.cz agentury Socialbakers měl Instagram v Česku v půli roku kolem 400.000 uživatelů.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
