Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Připomeňte si reakce na Twitteru.

Toma spustila prodej nové Kojenecké vody

Toma uvedla na trh novou vodu pro kojence

Toma uvedla na trh novou vodu pro kojence

Toma, výrobce pramenitých vod z portfolia společnosti PepsiCo, rozšiřuje svoje působení na českém trhu o kojeneckou vodu s názvem Toma Natura kojenecká. Novinka vstoupí do vybraných prodejen během března 2016, postupně bude distribuována do dalších řetězců a obchodů. Součástí uvedení kojenecké vody bude i marketingová a reklamní podpora.

Pavel Vacek, ředitel stáčírny Toma, u podzemního pramene značky

Pavel Vacek, ředitel stáčírny Toma, u podzemního pramene značky

Důvodem vytvoření nového druhu vody je rostoucí obliba kojeneckých vod mezi Čechy, jen za loňský rok se jich prodalo za 200 milionů korun, což je o 18 % více než za předchozí období. Podle údajů společnosti Nielsen je segment balených kojeneckých vod nejrychleji rostoucí oblastí v tomto odvětví vůbec. Prodej se za loňský rok zvýšil o 22 % a růstový trend se očekává i tento rok. Ředitel stáčírny vod Toma, Pavel Vacek, uvádí, že vstup na trh s kojeneckou vodou je pro značku logickým krokem.. „Kojenecké vody již nejsou jen doménou novorozenců nebo budoucích maminek. Rychle si razí cestu k mnohem širší skupině spotřebitelů, která si zakládá na kvalitativně plnohodnotné a zároveň přírodní stravě,“ dodává Vacek. 

Ano, to je všechno pravda. Obdobně jako jiní výrobci, už i Pepsi vstupuje do tohoto segmentu. Celé je to tak trochu story jak od pana Tolkiena: Cesta tam a zase zpátky. Pokud mne paměť nešálí, původní majitelé Tomy, Tomáš Tereba a Tomáš Bistřický, koupili stáčírnu v Teplicích nad Metují od výrobce, který se tuto vodu koncem minulého století vcelku marně snažil prodávat jako kojeneckou. Klasická ukázka toho, že v našich podmínkách ti, co přichází s inovací jako první, zpravidla prohrávají.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Co bychom neudělali pro své zdraví. Pepsi honí trend. Jinak voda z Adršpachu je super.
Petr Bena (Alza.cz)