Ředitelem obchodního rozvoje výzkumné agentury Mediaresearch je od 1. května Tomáš Bičík. Přišel z komunikační skupiny GroupM, která zastřešuje mediální agentury WPP (MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare a Maxus), kde zastával pozici ředitele pro výzkum, nástroje a technologie.
V Mediaresearch má na starosti rozvoj mezinárodních aktivit TV metrového měření (Mediaresearch provozuje elektronické měření sledovanosti televizi) a podporu stávajících a nových produktů a služeb. Podílet se bude i na vývoji měření sledovanosti médií, především moderních digitálních komunikačních kanálů, oznámila společnost.
Bičík kromě práce v GroupM působil i jako zástupce AKA (Asociace komunikačních agentur) v odborných komisích (ATO, SKMO, Unie vydavatelů, SPIR a dalších).

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
