Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Tomáš Čupr jako DJ Arnoštek v parodické kampani Aukra. Šéf Slevomatu to kritizuje

Skupina Allegro, provozující Aukro.cz, které hodlá vstoupit na pole serverů s denními slevami, nepopřela, že by šlo o její aktivitu.

Dnes spuštěný web Slevo-hmat.cz paroduje lídra tuzemského trhu hromadného nakupování Slevomat.cz, kromě variací na název a logo i zobrazením zakladatele Slevomatu Tomáše Čupra.

Ten ve flashové animaci tančí jako proslulý DJ Arnoštek z filmu Kouř a jako on “roztáčí hvězdná kola”, což je narážka na Kolo štěstí, jednu z funkcí webu Slevomatu.

Tomáš Čupr má za to, že za kampaní stojí portál Aukro.cz, respektive jeho provozovatel skupina Allegro. “Kampaň jsem zprvu považoval za podařený vtip nějakého kreativního studenta, ale informace, že se jedná o počin Allega/Aukra za účelem spuštění konkurenčního projektu, mě zklamala,” sdělil pak Čupr na dotaz Médiáře.

Slevo-hmat.cz

Slevo-hmat.cz

Allegro nepopřelo, že by šlo o jeho aktivitu. “Nemohu to potvrdit ani vyvrátit,” řekla Médiáři PR specialistka Allegra a mluvčí Aukra Michaela Papežová. Ředitel holdingu Allegro Jakub Havrlant nicméně nedávno v E15 potvrdil zájem skupiny vstoupit na pole serverů s denními slevami a odpočítávání na Slevo-hmat.cz ukazuje už jen 5 dní do startu, tedy 26. či 27. dubna.

“Parazitování na obchodním jménu a značce se nám děje velmi často, ale překvapilo mě, že i takto velká firma má zapotřebí praktiky tohoto charakteru. Tím spíše, že jsme doposud měli s Allegrem a Aukrem velmi dobrý vztah. Konkurence je dobrá věc, ale i v konkurenčním boji jsou hranice vkusu, které se snažíme ctít a čekáme totéž i od ostatních,” reagoval šéf Slevomatu.

“Navíc posun do osobní roviny použitím mého jména a obličeje už vůbec nechápu a na webu samotném bych čekal alespoň základní dodržení pravidel Facebooku. Celou věc jsme předali do rukou našich právních zástupců,” hrozí Tomáš Čupr.

Součástí kampaně, které se začala po internetu rychle šířit díky Facebooku a Twitteru, jsou také servery Tlampion.cz (Centrum Holdings nedávno spustilo slevový server Amplion.cz) a S-levouš.cz, parodující Seznam Tip.

O kampani dnes na Médiáři píše také Marek Prchal v článku Čtyři perfektně idiotské dealy přináší S-levouš.cz.