
Tomáš Hvězda
K 1. říjnu nastupuje na pozici marketingového ředitele realitní kanceláře RE/Max Česká republika Tomáš Hvězda. Ten v minulosti osm let působil v marketingu Pivovarů Staropramen, kde nejdříve řešil data, průzkumy, predikce trhu, výzkumy spotřebitelského chování a pak přešel na řízení prémiového portfolia značek Hoegaarden, Corona Extra či Stella Artois. Následujících šest let strávil v likérce Jan Becher Pernod Ricard, kde řídil komplexní marketing irské whiskey Jameson a následně budoval hlavní značku firmy, Becherovku. „Jeho prioritou bude řízení marketingových procesů ve vztahu k dalšímu plánovanému růstu naší sítě. Především pak co do počtu nově otevíraných franšíz a rozšiřování makléřské základny. Zároveň se bude soustředit na inovativní budování známosti naší značky,“ uvedl Jan Hrubý, generální ředitel RE/Max Česká republika.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
