Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group

Hynčica pracoval posledních 15 let pro Nielsen Admosphere, naposled jako ředitel Ad Intel.

Tomáš Hynčica

Tomáš Hynčica

Tomáš Hynčica opouští pozici ředitele monitoringu reklamních investic Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere, v níž působil 13 let. Přechází do čela své vlastní výzkumné agentury Ressolution Group, jež funguje třetím rokem. Od února ji povede jako ředitel. „Mým cílem je především další posílení rozvojových aktivit agentury,“ uvedl. Klíčovými manažery firmy jsou Jakub Fulín, Libuše Paterová, Marie SolomatinaEva Hekrlová.

Hynčica pracoval pro Nielsen Admosphere (dřív Mediaresearch) bezmála 15 let, ve firmě, která v Česku provozuje především elektronické měření sledovanosti (takzvané peoplemetry) a před rokem plně přešla pod globální síť Nielsen, začínal v roce 2008. Bude s ní úzce spolupracovat i dál, jeho Ressolution Group je pro Nielsen Admosphere výhradní dodavatel.

Firma se specializuje na marketingové a mediální výzkumy a datovou analýzu, disponuje vlastní tazatelskou sítí i studiem pro telefonické dotazování (CATI). Úzce spolupracuje též s European National Panels, provozovatelem online panelů respondentů v šesti zemích Evropy (včetně Česka a Slovenska). Je členskou agenturou SIMAR. Odběrateli jejích výzkumných šetření jsou univerzity, bankovní a obchodní společnosti, televize, mediální domy, ministerstva i jiné státní instituce.