Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Tomáš Jindříšek předsedou ADMEZ

Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) zvolila na své valné hromadě nové statutární orgány. Předsedou představenstva se stal Tomáš Jindříšek (Dark Side), místopředsedy Aleš Hýbner (Teleperformance) a Miroslav Štursa (International Masters Publishers). Předsedou dozorčí rady byl volen Jiří Šimeček (Transcom). Novými členy statutárních orgánů jsou Petr Chvátal (Atento) a David Frost (Česká mailingová společnost).

Valná hromada přijala za nové řádné členy ADMEZ společnosti 3G Production, Alpen Media a Postavdelingen.

Cílem asociace v nejbližších letech je dál propojovat světy přímého marketingu, call center, e-commerce a multikanálového maloobchodního prodeje. K těmto oborům se v rámci asociace řadí mobilní marketing, zvláště poté, co se novým členem ADMEZ stala divize O2 Media (Telefónica O2) a přibýt mají další významní hráči.