Tomáš Kleňha po půl roce odešel z Publicisu

Ředitel jedné ze tří divizí Publicisu působil v pražské pobočce sítě od poloviny roku 2021.

Tomáš Kleňha

Tomáš Kleňha

Pražskou pobočku agenturní sítě Publicis Groupe po půl roce opustil Tomáš Kleňha. Ten od poloviny loňska řídil komunikační divizi Publicisu, jednu ze tří divizí, kterou agenturní skupina předloni v Česku zavedla.

„S Tomášem jsme se domluvili na ukončení spolupráce a po vzájemné dohodě už od ledna v Publicis Groupe nepůsobí,“ potvrdil Médiáři manažer komunikace Publicisu Michal Kříž. „O obsazení uvolněné pozice budeme informovat v blízké době,“ doplnil. Komunikační divizi dočasně vede místní šéf Publicis Groupe Tomáš Varga.

Kleňha v půli roku 2021 střídal v čele komunikační divize Publicisu Pavlu Nýdrle. Ta Publicis Groupe opustila po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group, kterou Publicis Groupe koupila v roce 2018. Jako člen boardu, respektive z pozice chief communications officer řídil divizi zaměřenou na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing (další dvě divize Publicisu se zaměřují na média a na data a technologie).

V reklamním prostředí se Kleňha pohybuje od roku 2006. Spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Dentsu v roce 2016 koupila skupinu Adexpres, jejíž součástí byla i agentura Bistro. Spoluzaložil její sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.