Pražskou pobočku agenturní sítě Publicis Groupe po půl roce opustil Tomáš Kleňha. Ten od poloviny loňska řídil komunikační divizi Publicisu, jednu ze tří divizí, kterou agenturní skupina předloni v Česku zavedla.
„S Tomášem jsme se domluvili na ukončení spolupráce a po vzájemné dohodě už od ledna v Publicis Groupe nepůsobí,“ potvrdil Médiáři manažer komunikace Publicisu Michal Kříž. „O obsazení uvolněné pozice budeme informovat v blízké době,“ doplnil. Komunikační divizi dočasně vede místní šéf Publicis Groupe Tomáš Varga.
Kleňha v půli roku 2021 střídal v čele komunikační divize Publicisu Pavlu Nýdrle. Ta Publicis Groupe opustila po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group, kterou Publicis Groupe koupila v roce 2018. Jako člen boardu, respektive z pozice chief communications officer řídil divizi zaměřenou na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing (další dvě divize Publicisu se zaměřují na média a na data a technologie).
V reklamním prostředí se Kleňha pohybuje od roku 2006. Spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Dentsu v roce 2016 koupila skupinu Adexpres, jejíž součástí byla i agentura Bistro. Spoluzaložil její sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.