Tomáš Mrkvička přešel z Publicisu do Dentsu, vede nově propojený strategický tým

Zkušený stratég přichází zhruba po roce v konkurenčním Publicisu. Nejdéle byl u Youngů.

Tomáš Mrkvička

Tomáš Mrkvička

Agenturní skupina Dentsu sjednotila strategický tým napříč mediálními i kreativními brandy a týmy. Vzniklo tak strategické oddělení, jehož cílem je větší propojenost a spolupráce nejen při práci na tendrech. Ředitelem týmu se stal zkušený stratég Tomáš Mrkvička (ten starší, v branži působí i jeho mladší jmenovec). Přichází z konkurenční agenturní skupiny Publicis Groupe, kam zhruba před rokem přišel z agentury VMLY&R skupiny WPP.

V reklamě pohybuje od začátku 90. let, kdy začínal v DDB. Odtud přešel v roce 1995 do Young & Rubicam, kde se dvě dekády věnoval strategickému plánování. Podílel se na desítkách velkých reklamních kampaní, třeba pro Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu, Adidas nebo RWE (dnes Innogy), řada z nich byla oceněna. Má za sebou také stovky úspěšných tendrů.

„Stále častěji vidíme poptávku od klientů na all-in-one řešení jejich komunikačních kampaní,“ zdůvodňuje vznik nového oddělení Petr Chajda, šéf Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarko. „V minulosti jsme fungovali na principu dvou strategických týmů, které se věnovaly odděleně mediálnímu a kreativnímu plánování. Nyní jsme se tyto týmy rozhodli spojit v jeden, abychom maximálně využili a propojili know-how, inovace, technologie i talentované kolegy napříč celým Dentsu.“