Krušovice jako hlavní pivní značka koncernu Heineken v České republice připravuje novou kampaň s heslem Buď jsi král, nebo ne. Její součástí bude televizní spot, v němž se představí fotbalista Tomáš Řepka. Spot se točil tento týden v hostinci Šalanda v Rakovníku, jeho režisérem je Tomáš Řehořek. Spot produkuje Armada Films a vytvořila ho VCCP Prague, která stojí také za letošními kampaněmi Sazky, Moravských naftových dolů či O2.
Kampaň bude zaměřena na milovníky piva ve věku od 35 let výš. Dosud Krušovice v propagaci dávaly důraz na svou kvalitu, ale jak na místě natáčení řekla Médiáři a časopisu Marketing & Media brand manažerka Lenka Kroupová , značce naopak „poklesly imageové atributy emocionálního charakteru“, proto chce teď do toho, jak ji spotřebitelé vnímají, „přidat trochu prémiovosti“. Proto v kampani také připomene Krušovice jako královský pivovar.
Protagonisty kampaně tak chce představovat jako hrdiny všedního dne, kteří každý den musí rozhodovat v nejrůznějších, byť běžných situacích jako je třeba cesta po dálnici D1. U hrdinů coby králů přitom bude značka vyzdvihovat vlastnosti jako trpělivost, nadhled, odvaha - tu konkrétně, když jeden z nich vezme u výčepu poslední pivo právě Řepkovi, který ve spotu představuje sám sebe.
Nová kampaň má trvat měsíc, startovat bude v polovině dubna. Televizní spot poběží na kanálech Novy a Primy. Komunikace využije i venkovní nosiče (třeba ve vagónech metra) a prostor na zpravodajských webech.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
