Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Tomek jde s online marketingem ve velkém na Slovensko

Agentura Effectix s reorganizací a expanzí mění PR agenturu – místo Rubikonu přišel Weber Shandwick.

Slovenskou pobočku Effectixu vede Karol Veleba

Slovenskou pobočku Effectixu vede Karol Veleba

Agentura Effectix.com zaměřená na internetový marketing, ovládaná zakladatelem Centrum.cz, spolumajitelem Motejlek.com a investorem Ondřejem Tomkem, hodlá posílit na Slovensku. Tamější pobočku povede Karol Veleba, obchodník, který dělal s Tomkem v Centru a později vedl online obchod Mladé fronty.

Agentura na Slovensku plánuje navýšit počet obchodník zástupců ze 4 na 20 a otevřít tam výrobní a konzultační oddělení. Slovenská pobočka se také bude starat o projekty českých a slovenských klientů, kteří budou chtít oslovit zákazníky ze sousedního Maďarska či Rakouska.

„Chceme nadále růst a Slovensko je dalším logickým krokem. Máme velké plány, našim cílem je být jedničkou na tamním trhu. A to jak v kvalitě poskytovaných služeb, tak i počtu zákazníků. Slovenská pobočka patří mezi priority pro letošní rok,“ prohlásila výkonná ředitelka Effectixu Kateřina Holnová. „Provedli jsme velkou reorganizaci a nyní chceme dále růst jak v Česku, tak v zahraničí,“ podotkla k pěti letům existence agentury.

Firma v roce 2012 zvýšila obrat na 39 milionů Kč z 34 milionů rok předtím, zisk meziročně vzrostl na 1,4 milionu ze 0,4 milionu. Za první čtyři roky existence ovšem agentura vykázala kumulovanou ztrátu 5 milionů Kč. Udává víc než tři tisíce klientů, mezi nimi Sconto Nábytek, Re/Max, Auto Kelly, Hypoteční banka či mBank.

Tomkovým cílem je uvést firmu na burzu.

Silnější propagaci jí přitom má zajistit nová PR agentura, stala se jí Weber Shandwick. Do konce loňska dělala pro Effectix agentura Rubikon PR.