Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Topic PR pomáhá startupu Diana Biotechnologies

Klíčovou složkou komunikace je prosadit hlasy expertů v přehlceném mediálním prostoru.

Martin Dientsbier

Martin Dientsbier

Dostat do povědomí přesné testy na koronavirus, představit inovativní testování ze slin a uvést firmu Diana Biotechnologies jako nejnadějnější český startup, to je novým úkolem komunikační agentury Topic PR ze skupiny Near & Dear. Agentura pokrývá kompletní PR strategii a zajišťuje produktovou i korporátní komunikaci.

„Naším hlavním požadavkem bylo co nejrychleji ukázat široké i odborné veřejnosti unikátnost a výhody automatizovaných a vysoce citlivých PCR testů a podpořit navyšování testovacích kapacit v Česku. To vše za podmínek raketově rostoucího biotech startupu,“ přibližuje Martin Dienstbier, finanční ředitel Diana Biotechnologies.

Hlavní myšlenkou kampaně je představit odborníkům a široké veřejnosti možnost citlivého, dostupného a levnějšího testování na covid-19. Nedílnou součástí je i vysvětlení široké veřejnosti, proč je testování tolik zásadní pro překonání epidemie.

Klíčovou složkou komunikace je přitom prosazování hlasu expertů v přehlceném mediálním prostoru. Informace o činnosti a vývoji Diana Biotechnologies si opakovaně našly cestu do většiny celostátních médií jako E15, Hospodářské noviny, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Český rozhlas nebo Česká televize.

„Spolupracujeme se špičkovými mladými vědci, kteří jsou v době epidemie oporou zdravotnickým zařízením a pomáhají zvyšovat testovací kapacity,“ komentuje spolupráci Karel Pluhař, šéf Topic PR. „Věříme, že díky rychlé popularizaci testů ze slin se nechají testovat i ti, kteří mají z klasických stěrů z nosohltanu obavy.“