
Martin Dientsbier
Dostat do povědomí přesné testy na koronavirus, představit inovativní testování ze slin a uvést firmu Diana Biotechnologies jako nejnadějnější český startup, to je novým úkolem komunikační agentury Topic PR ze skupiny Near & Dear. Agentura pokrývá kompletní PR strategii a zajišťuje produktovou i korporátní komunikaci.
„Naším hlavním požadavkem bylo co nejrychleji ukázat široké i odborné veřejnosti unikátnost a výhody automatizovaných a vysoce citlivých PCR testů a podpořit navyšování testovacích kapacit v Česku. To vše za podmínek raketově rostoucího biotech startupu,“ přibližuje Martin Dienstbier, finanční ředitel Diana Biotechnologies.
Hlavní myšlenkou kampaně je představit odborníkům a široké veřejnosti možnost citlivého, dostupného a levnějšího testování na covid-19. Nedílnou součástí je i vysvětlení široké veřejnosti, proč je testování tolik zásadní pro překonání epidemie.
Klíčovou složkou komunikace je přitom prosazování hlasu expertů v přehlceném mediálním prostoru. Informace o činnosti a vývoji Diana Biotechnologies si opakovaně našly cestu do většiny celostátních médií jako E15, Hospodářské noviny, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Český rozhlas nebo Česká televize.
„Spolupracujeme se špičkovými mladými vědci, kteří jsou v době epidemie oporou zdravotnickým zařízením a pomáhají zvyšovat testovací kapacity,“ komentuje spolupráci Karel Pluhař, šéf Topic PR. „Věříme, že díky rychlé popularizaci testů ze slin se nechají testovat i ti, kteří mají z klasických stěrů z nosohltanu obavy.“

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
