O mediální komunikaci technologické společnosti Trask se nově stará agentura Topic PR. Do portfolia si tak po nedávno oznámené spolupráci s mezinárodní fintechovou firmou Kevin připisuje dalšího významného klienta. Cílem je pomoci Trasku především s komunikací značky, media relations a aktuálních témat na pomezí IT a byznysu.
„Trask má v portfoliu skvělé projekty a tvoří ho experti, kteří mají mnohaleté zkušenosti v oblasti technologických inovací. Obzvlášť v dnešní době, kdy je třeba klást důraz na sdílení know-how, je škoda se o ně nepodělit,“ říká ke spolupráci s agenturou Lenka Mansour, šéfka komunikace společnosti Trask.
Topic PR se při medializaci Trasku zaměří především na komunikaci značky a dalších témat z oblasti obchodu. „Máme bohaté zkušenosti s prací pro technologické společnosti, víme, jaká témata rezonují v technologickém sektoru v oblastech B2B i B2C,“ říká managing director Topic PR Karel Pluhař. „Věřím, že navážeme na současné úspěšné spolupráce, například s japonskou technologickou společností Monstarlab, fintechem Kevin nebo platformou NGCO, která se zabývá tvorbou NFT a celkově oblastí krypta.“
Trask patří mezi významné technologické společnosti, od roku 1994 pomáhá s rozvojem předním firmám v tuzemsku a cizině. Její roční obrat přesahuje 1,2 miliardy Kč, zaměřuje se na oblasti financí, pojišťovnictví, telekomunikací, energetiky a výroby. Mezi její zákazníky patří Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, ČEZ, Komerční banka, Kooperativa, Unicredit Services, Škoda Auto, VW nebo Bentley. Trask v současnosti působí na pěti evropských trzích - kromě Česka má zastoupení na Slovensku, v Rakousku, Německu a ve Velké Británii. Do budoucna lze očekávat, že posílí komunikaci i v dalších zemích, kde má obchodní zájmy.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
