O mediální komunikaci technologické společnosti Trask se nově stará agentura Topic PR. Do portfolia si tak po nedávno oznámené spolupráci s mezinárodní fintechovou firmou Kevin připisuje dalšího významného klienta. Cílem je pomoci Trasku především s komunikací značky, media relations a aktuálních témat na pomezí IT a byznysu.
„Trask má v portfoliu skvělé projekty a tvoří ho experti, kteří mají mnohaleté zkušenosti v oblasti technologických inovací. Obzvlášť v dnešní době, kdy je třeba klást důraz na sdílení know-how, je škoda se o ně nepodělit,“ říká ke spolupráci s agenturou Lenka Mansour, šéfka komunikace společnosti Trask.
Topic PR se při medializaci Trasku zaměří především na komunikaci značky a dalších témat z oblasti obchodu. „Máme bohaté zkušenosti s prací pro technologické společnosti, víme, jaká témata rezonují v technologickém sektoru v oblastech B2B i B2C,“ říká managing director Topic PR Karel Pluhař. „Věřím, že navážeme na současné úspěšné spolupráce, například s japonskou technologickou společností Monstarlab, fintechem Kevin nebo platformou NGCO, která se zabývá tvorbou NFT a celkově oblastí krypta.“
Trask patří mezi významné technologické společnosti, od roku 1994 pomáhá s rozvojem předním firmám v tuzemsku a cizině. Její roční obrat přesahuje 1,2 miliardy Kč, zaměřuje se na oblasti financí, pojišťovnictví, telekomunikací, energetiky a výroby. Mezi její zákazníky patří Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, ČEZ, Komerční banka, Kooperativa, Unicredit Services, Škoda Auto, VW nebo Bentley. Trask v současnosti působí na pěti evropských trzích - kromě Česka má zastoupení na Slovensku, v Rakousku, Německu a ve Velké Británii. Do budoucna lze očekávat, že posílí komunikaci i v dalších zemích, kde má obchodní zájmy.