
Webovou kuchařku Toprecepty.cz založil Libor Hoření ve svých 17 letech, společně s Radkem Jurným
Toprecepty.cz, nejnavštěvovanější český web z kategorie Zájmové servery, hobby, který podle NetMonitoru navštěvuje 2,3 milionu uživatelů měsíčně, nabízí přes 60.000 receptů a registruje přes 100.000 kuchařů a kuchařek, chystá několik novinek. Děje se tak po nedávné změně majitele. Firmu Toprecepty.cz, která stejnojmenný web provozuje, od loňského listopadu celou vlastní internetové vydavatelství Extra Online Media. To většinově patří investiční skupině Pale Fire Capital, která do Toprecepty.cz vstoupila v roce 2017. Do podzimu 2020 držela 80 %, 20 % patřilo Liboru Hořenímu, který web s programátorem Radkem Jurným před časem založil.
První z novinek je redesign webu se zacílením na komunitu. „Stránka bude přehlednější a bude reagovat na sezónnost. Chceme se soustředit na mobilní zobrazení a dát videoreceptům větší prostor. Nově budeme u jídel udávat i kalorické hodnoty. Zároveň chceme více do dění na webu zapojit čtenáře,” vypočítává Tomáš Kačena, ředitel a čtvrtinový majitel Extra Online Media, která vydává i Extra.cz, Lifee.cz, G.cz, OneTV.cz a Extralife.cz.

Vedoucím webu Toprecepty.cz je Lukáš Mynařík
Web také spustil magazínovou část, v níž se nově postavená redakce v čele s vedoucím projektu Lukášem Mynaříkem věnuje tématům, která souvisejí s dobrým jídlem a kulturou stolování. „Magazín je ještě v začátcích, ale přikládáme mu velkou důležitost. Chceme ho výrazně rozšiřovat, aby se stal unikátním informačním kanálem o vaření, jídle, nových trendech a zároveň ho provázat s komunitou více než stovky tisíc registrovaných kuchařů a kuchařek. Vznikne i propojení se známými kuchaři a osobnostmi ze světa gastronomie,“ uvádí Kačena. Na webu se rovněž kromě videoreceptů, které měsíčně zaznamenají celkem kolem devíti milionů přehrání, chystají i další videoformáty.
Z vybraných receptů navíc letos vznikají nejméně dvě tištěné kuchařky, které budou k prodeji na předvánočním trhu.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
