Vizuální identita a obalový design značky bylinných dentálních produktů Herbadent prošla výraznou změnou. Původní spíše střídmý a tradiční design nahradilo nové logo a výrazná zelená barva obalu základní řady produktů. Obojí je dílem studia Baloo & Groot.

Sada produktů značky Herbadent v novém designu

Nový design značky Herbadent

Nový design značky Herbadent

Nový design značky Herbadent

Nový design značky Herbadent
Redesign produktů Herbadent byl realizován s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje. Podle studie Shopper Engagement agentury Ipsos pro sdružení POPAI probíhá plných 87 % nákupních rozhodnutí Čechů právě v místě prodeje, přičemž 20 % je zaujato produktem samotným. Úkolem marketingového studia při redesignu bylo uchopit potenciál právě těchto 20 % zákazníků.
Baloo & Groot proto komunikaci značky Herbadent výrazně zjednodušilo a zvýraznilo. Nové logo je minimalistické, má působit nadčasově, vintage styl odkazuje na tradici značky. Výrazná zelená má zajistit, aby obaly produktů Herbadent vynikaly mezi ostatními, většinou bílo-modro-červenými krabičkami na regálech drogerií a lékáren. Zelená má zároveň ztělesňovat přírodní složení produktů Herbadentu.

Odlišení Herbadentu na regálech obchodů

Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje highendovou pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodix) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zdůrazňuje exkluzivitu produktu a přidává na unikátnosti a odlišení od ostatních produktů v segmentu. Zdroj: Baloo & Groot

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
