Fotograf Tomáš Třeštík se stal ambasadorem výrobce elektroniky Samsung a pro novou řadu televizorů QLED vytvořil speciální fotografie newyorských scenérií. K zakoupení televize QLED v předprodeji zákazníci jednu ze čtyř fotografií dostanou. Série Třeštíkových fotografií bude k dispozici nejen v tištěné formě jako dárek v předprodeji, ale i ve standardní výbavě režimu televizorů Ambient. Kampaň nových televizorů, kterou zajišťuje agentura Brandmark Boutique, startuje 30. března. Fotograf se objeví zejména v online komunikaci, printu a v sociálních médiích.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden