V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Třeštík dodává fotografie pro televizory Samsung

Fotograf Tomáš Třeštík se stal ambasadorem výrobce elektroniky Samsung a pro novou řadu televizorů QLED vytvořil speciální fotografie newyorských scenérií. K zakoupení televize QLED v předprodeji zákazníci jednu ze čtyř fotografií dostanou. Série Třeštíkových fotografií bude k dispozici nejen v tištěné formě jako dárek v předprodeji, ale i ve standardní výbavě režimu televizorů Ambient. Kampaň nových televizorů, kterou zajišťuje agentura Brandmark Boutique, startuje 30. března. Fotograf se objeví zejména v online komunikaci, printu a v sociálních médiích. 

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií

Třeštík pro Samsung vytvořil fotografie newyorských scenérií