Třetí semestr PR Gangu se zaměří na neziskovky

Letošní novinkou studentské agentury jsou přednášky expertů šité studentům na míru.

PR Gang v roce 2017

Brněnský PR Gang v roce 2017, uprostřed Ondřej Aust jako moderátor

Projekt PR Gang agentury Lesensky.cz, který je určen vysokoškolským studentům PR a marketingu, se ve svém třetím semestru zaměří na pomoc neziskovému sektoru. Mladí pracovníci v oboru PR si tak opět vyzkouší přípravu komunikačních strategií či realizaci marketingových výzkumů pro reálné zadavatele. Akce proběhne v úterý 24. dubna od 17 hodin.

Projekt studentské PR a marketingové agentury pod záštitou agentury Lesensky.cz má za sebou rok existence. Koncept zapojuje studenty vysokých škol do reálných zakázek, projekt tak za uplynulé dva semestry pomohl už desítce klientů. Více než 200 studentů připravovalo kampaně pro Filharmonii Brno, společnost Kofi Kofi, Regionální hospodářskou komoru Brno, volební hru Prezident 21 či tým amerického fotbalu Brno Alligators. Letos na jaře plánuje studentská agentura řešit marketingové potřeby Centra terapie autismu, nadačního fondu Lepší senior, nákupního rádce Nej ČR, spolku pro Efektivní altruismus nebo organizace dobrovolníků Hero Clan. Jde o vítěze soutěže Social Impact Award, jíž je PR Gang partnerem.

„Studenti nám už dokázali, že umějí úspěšně zpracovat zajímavé projekty pro klienty z nejrůznějších oblastí. Letos bychom jejich inspirativní nápady rádi směřovali do neziskového sektoru, který si většinou pomoc profesionálních agentur nemůže dovolit,“ říká Markéta Kohoutková, vedoucí PR Gangu. „K vypracovaným úkolům získávají studenti zpětnou vazbu - jak od klientů, tak od profesionálů z oboru. Vidíme v tom přínos pro rozvoj studentů a možnosti ke snazšímu nastartování jejich kariéry,“ doplnila.

Novinkou studentské agentury pro letošní rok jsou přednášky předních odborníků z praxe šité studentům na míru. Se vzděláváním mladých nadějí v PR a marketingu je letos připraveno pomoci patnáct expertů. Jejich mentorských schopností a zkušeností začíná PR Gang nově využívat při zprostředkování odborných přednášek na půdě spřátelených univerzit. Lekce jsou šité na míru studentům a připravované ve spolupráci s vyučujícími.

Největší letošní akcí PR Gangu bude stejně jako loni v dubnu panelová diskuse s odborníky, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médiích a marketingu. V prostorách auly Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity budou mít studenti příležitost dotázat se na možnosti stáží, vzdělávání v oboru či hledání pracovních pozic pro absolventy. Mezi panelisty zasednou ředitelka společnosti Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéfredaktor regionální redakce deníku Mladá fronta Dnes Petr Škarda či ředitel největší brněnské PR agentury Lesensky.cz Petr Lesenský.