Young & Rubicam a Geometry, dvě agentury nejsilněji zastoupené v soutěži letošního mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, zmnožily své zisky.
Při další várce udílení trofejí v podobě lvů si česká Y&R přišla na další tři bronzy - dva za kampaň pro magazín Reportér v kategorii Industry Craft, jeden za spot pro projekt Paměť národa neziskové organizace Post Bellum v kategorii Film Craft. Za kampaň pro Reportér přitom už předtím Youngové brali stříbro.
Geometry Prague dostala v kategorii Digital Craft stříbro a bronz, a to za své hmatové rukavice v kampani pro společnost Neurodigital Technologies a Nadaci Leontinka. Za ty už Geometry měla bronz.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Poslechněte si debatu
Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?

Poslechněte si nový rozhovor