Young & Rubicam a Geometry, dvě agentury nejsilněji zastoupené v soutěži letošního mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, zmnožily své zisky.
Při další várce udílení trofejí v podobě lvů si česká Y&R přišla na další tři bronzy - dva za kampaň pro magazín Reportér v kategorii Industry Craft, jeden za spot pro projekt Paměť národa neziskové organizace Post Bellum v kategorii Film Craft. Za kampaň pro Reportér přitom už předtím Youngové brali stříbro.
Geometry Prague dostala v kategorii Digital Craft stříbro a bronz, a to za své hmatové rukavice v kampani pro společnost Neurodigital Technologies a Nadaci Leontinka. Za ty už Geometry měla bronz.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT