Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Došková, Augustová a Studnička nově v Triadu

Eva Došková, Veronika Augustová a Jan Studnička nastoupili do pražské pobočky agentury.

Zleva Veronika Augustová, Jan Studnička a Eva Došková

Zleva Veronika Augustová, Jan Studnička a Eva Došková

Původem slovenská agentura Triad Advertising, která od roku 2011 působí i na českém trhu, přijala tři nové zaměstnance do své pražské pobočky. Eva Došková bude mít na starosti tvorbu obsahu a mediální strategii, Veronika Augustová a Jan Studnička sociální média.

Došková, která bude působit ve funkci content and media strategy lead, přichází do Triadu z agentury Bubble, kde působila od počátku této firmy a pracovala v oblasti sociálních médií pro společnosti jako Jan Becher – Pernod Ricard, Karlovarské minerální vody, Bosch či Škoda Auto. Spolu s Lucií Palkoskovou zvítězila letos v českém národním kole soutěže Cannes Lions, a to v kategorii Cyber. V Triadu posílila tým, který se stará o Pilsner Urquell, Ikeu a Jihlavanku.

Do funkce social media strategist nastoupila Veronika Augustová, která dřív zastávala funkci manažerky pro sociální média v agentuře Socialsharks. Podílela se na nastavení facebookové strategie pro síť drogerií Teta nebo na správě sociálních profilů společnosti LMC, orientované na výkon. Kromě toho se také specializovala na community management. V nové funkci se bude starat o Velkopopovického kozla, Kingswood a Frisco.

Nový junior social media specialist Triadu Jan Studnička dřív psal mimo jiné pro časopis Vodafonu Čilichili. V agentuře bude pracovat pro značky z portfolia společností Reckitt Benckiser a Adidas.