Do kreativního oddělení agentury Triad Advertising nastoupili Lucie Gromusová, Karel Kříž a Artiom Pituscan. Gromusová jako nová textařka a tvůrkyně idejí, Kříž a Pituscan jako art directoři. Schopnosti nových zaměstnanců už agentura podle své zprávy otestovala ve výběrovém řízení na značku cukrovinek M&Ms společnosti Mars, které čerstvě vyhrála.
Gromusová dřív pracovala jako copywriter a idea maker v agentuře Zaraguza pro klienty jako Olympus, Maggi, Maybelline, Heineken, Axe nebo Jack Daniel’s. V Triadu se zařadila do týmu, který má na starosti značky Frisco, Veet, Vanish, Durex, Scholl a další. Podílela se na vítězství Triadu v tendru pro M&Ms.
Kříž působil ve firmě BlueGhost na pozici webdesigner. V Triadu bude vytvářet vizualizace pro klienty Pilsner Urquell, Jihlavanka a Ikea.
Pituscan pochází z Moldavska, v Česku pracoval pro Media Factory a pro agenturu Zaraguza, kde se zabýval projekty pro značky Heineken, Jack Daniel’s, Škoda a Olympus. V Triadu se zapojil do týmu, který se stará o značky Plzeňského Prazdroje – Velkopopovický Kozel, Kingswood, Frisco a další a spolu s Gromusovou se podílel na vítězném výběrovém řízení pro značku M&Ms.
Triad Advertising vznikl jako pražská pobočka původně slovenské agentury, jejími spolumajiteli jsou slovenský Triad a Petra Jankovičová, jednatelem Marek Mrázik.