Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Do Triadu přišli Gromusová, Kříž a Pituscan

Pražská pobočka slovenské agentury rozšiřuje kvůli novým klientům tým o tři kreativce.

Zleva Karel Kříž, Lucie Gromusová a Artiom Pituscan

Zleva Karel Kříž, Lucie Gromusová a Artiom Pituscan

Do kreativního oddělení agentury Triad Advertising nastoupili Lucie Gromusová, Karel Kříž a Artiom Pituscan. Gromusová jako nová textařka a tvůrkyně idejí, Kříž a Pituscan jako art directoři. Schopnosti nových zaměstnanců už agentura podle své zprávy otestovala ve výběrovém řízení na značku cukrovinek M&Ms společnosti Mars, které čerstvě vyhrála.

Gromusová dřív pracovala jako copywriter a idea maker v agentuře Zaraguza pro klienty jako Olympus, Maggi, Maybelline, Heineken, Axe nebo Jack Daniel’s. V Triadu se zařadila do týmu, který má na starosti značky Frisco, Veet, Vanish, Durex, Scholl a další. Podílela se na vítězství Triadu v tendru pro M&Ms.

Kříž působil ve firmě BlueGhost na pozici webdesigner. V Triadu bude vytvářet vizualizace pro klienty Pilsner Urquell, Jihlavanka a Ikea.

Pituscan pochází z Moldavska, v Česku pracoval pro Media Factory a pro agenturu Zaraguza, kde se zabýval projekty pro značky Heineken, Jack Daniel’s, Škoda a Olympus. V Triadu se zapojil do týmu, který se stará o značky Plzeňského Prazdroje – Velkopopovický Kozel, Kingswood, Frisco a další a spolu s Gromusovou se podílel na vítězném výběrovém řízení pro značku M&Ms.

Triad Advertising vznikl jako pražská pobočka původně slovenské agentury, jejími spolumajiteli jsou slovenský Triad a Petra Jankovičová, jednatelem Marek Mrázik.