Pražská agentura Triad se letos chystá na nové klienty a posiluje tým, personálně se rozrostla o tři seniorní kolegy. Ze Zaraguzy přišli account directorka Vierka Šteffeková a ideamaker a copywriter Maroš Hamorský, z Mustardu ideamaker Jan Šimek.
Cílem posilování seniorních pozic v Triadu je vylepšení portfolia služeb napříč všemi mediálními kanály. Trojice nových kolegů pomůže agentuře s kompletním klientským servisem, ať už jde o nadlinkové koncepty, integrované kampaně nebo digital. „Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů,“ řekla výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.
Šteffeková obsadila pozici account directorky a nové teamleaderky. V Triadu vede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. Steffeková do Triadu přechází z pražské Zaraguzy, kde se jako account managerka a později account directorka starala o klienty Škoda Auto, O2, Mall.cz, Accenture, Mastercard, Tchibo, Unilever nebo Nestlé.
Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku Ikea v regionu Česko, Slovensko, Maďarsko a globální online komunikaci Velkopopovického kozla z Asahi. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze, kde pomáhal s kampaněmi klientů Rajo, Rexona, Primalex, Kofola a Orange. Dřív pracoval ve slovenském Triadu jako copywriter.
Kreativní nadšenec Šimek se společně se Šteffekovou stává součástí týmu, který pracuje pro portfolio značek Plzeňského Prazdroje. Do Triadu přichází z agentury Mustard, kde se staral o digitální projekty značky Škoda Auto a globálně taky pro Pilsner Urquell.