V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Triad doplňují Šteffeková, Hamorský a Šimek

Česká pobočka slovenské agentury rozšiřuje svůj tým o trojici seniorních marketérů.

Vierka Šteffeková

Vierka Šteffeková

Pražská agentura Triad se letos chystá na nové klienty a posiluje tým, personálně se rozrostla o tři seniorní kolegy. Ze Zaraguzy přišli account directorka Vierka Šteffeková a ideamaker a copywriter Maroš Hamorský, z Mustardu ideamaker Jan Šimek.

Cílem posilování seniorních pozic v Triadu je vylepšení portfolia služeb napříč všemi mediálními kanály. Trojice nových kolegů pomůže agentuře s kompletním klientským servisem, ať už jde o nadlinkové koncepty, integrované kampaně nebo digital. „Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů,“ řekla výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.

Šteffeková obsadila pozici account directorky a nové teamleaderky. V Triadu vede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. Steffeková do Triadu přechází z pražské Zaraguzy, kde se jako account managerka a později account directorka starala o klienty Škoda Auto, O2, Mall.cz, Accenture, Mastercard, Tchibo, Unilever nebo Nestlé.

Maroš Hamorský

Maroš Hamorský

Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku Ikea v regionu Česko, Slovensko, Maďarsko a globální online komunikaci Velkopopovického kozla z Asahi. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze, kde pomáhal s kampaněmi klientů Rajo, Rexona, Primalex, Kofola a Orange. Dřív pracoval ve slovenském Triadu jako copywriter.

Jan Šimek

Jan Šimek

Kreativní nadšenec Šimek se společně se Šteffekovou stává součástí týmu, který pracuje pro portfolio značek Plzeňského Prazdroje. Do Triadu přichází z agentury Mustard, kde se staral o digitální projekty značky Škoda Auto a globálně taky pro Pilsner Urquell.