Kreativní studio Triple Bang zajistilo kompletní rebranding Českého stolního tenisu. Nový vizuální styl spojuje několik prvků, které mají sport vystihovat - první písmena z anglického názvu table tennis, hrací stůl, míček, symbol vítězství a vlajku České republiky. Nová identita je součástí nového přístupu stolního tenisu v Česku, který zahrnuje rozšíření členské základny, podporu vzdělávání trenérů a právě zapojení marketingových a komunikačních aktivit.
„Nechtěli jsme tvořit s typicky nadužívanými prvky jako je český lev nebo pálka. Vsadili jsme na iniciály slovního spojení table tennis, který symbolizuje hrací stůl, a přidali symbol vítězství, který podporuje poslání sportovců - zvítězit. Celou identitu dokresluje vnitřní kontura naší vlajky, která je vizuálně unikátní a rozpoznatelná. Myšlenku jsme nakonec doplnili o detail, kterým je s pingpongem neodmyslitelně spjatý míček, který přestože váží pouhých 2,7 gramů, je důležitou součástí celku,” komentuje rebranding autor identity Pavel Čada, art director studia Triple Bang. Cílem bylo jednoduše, zábavně, ale zároveň jednoznačně oddělit stolní tenis od podobných sportů, jako jsou badminton a tenis.

Nový vizuální styl Českého stolního tenisu

Nový vizuální styl Českého stolního tenisu

Nový vizuální styl Českého stolního tenisu

Nový vizuální styl Českého stolního tenisu
Agenturu Triple Bang si Český stolní tenis vybral na základě otevřeného výběrového řízení. Součástí rebrandingu a nové vizuální identity je video včetně microsite, merchandising, znělka, claim a také sjednocení několika podznaček. Součástí je také supervize dalších kanálů a médií. Spolupráce a podílení se na tvorbě nové vizuální identity trvala šest měsíců. V rámci skupiny Near & Dear se do projektu zapojila také produkční agentura VNV Productions a designéři ze studia Semibold.
„Novou identitu hodnotím pozitivně. V její jednoduchosti je krása. Propojené prvky ze stolního tenisu, vlajky ČR a vítězství jí dávají energii. Líbí se mi i návrat k oficiálnímu termínu stolní tenis,“ hodnotí novou vizuální identitu česká reprezentantka Hana Matelová.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
