Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Tržby z reklamy v Cinema City loni vzrostly o 22 %

Prodejce kinoreklamy v tuzemských multiplexech loni překonal předchozí rekordní rok.

Mezi nejnovější stánky Cinema City patří gigaplex na pražském Chodově

Mezi nejnovější stánky Cinema City patří gigaplex na pražském Chodově

Agentura New Age Advertising, exkluzivní prodejce kinoreklamy v tuzemské síti kin Cinema City, v uplynulém roce 2019 překonala svůj rekordní rok 2018. V ten navýšila příjmy o 15 %, loni to bylo o 22 %. Meziročně rostla i návštěvnost, a to o 9 %. Absolutní čísla firma ovšem neudává.

„Stále víc zadavatelů využívá tento způsob marketingové komunikace opakovaně,“ podotkla ke kinoreklamě Renáta Ben, country manager New Age Advertising pro Česko a Slovensko. Agentura nabízí především spoty na plátně, k tomu pak další nosiče mimo plátno. V Česku její nabídka zahrnuje 124 promítacích sálů ve 13 kinech v sedmi městech. To představuje víc než 50% tržní podíl.

New Age Advertising je součástí britské společnosti Cineworld Group, která Cinema City vlastní. Britská matka loni dokončila akvizici řetězce amerických multiplexů Regal Cinemas a oznámila koupi kanadské sítě Cineplex. Je tak největším provozovatelem kin na světě. Disponuje 786 multiplexy celkem s 9.500 pláten.