Agentura New Age Advertising, exkluzivní prodejce kinoreklamy v tuzemské síti kin Cinema City, v uplynulém roce 2019 překonala svůj rekordní rok 2018. V ten navýšila příjmy o 15 %, loni to bylo o 22 %. Meziročně rostla i návštěvnost, a to o 9 %. Absolutní čísla firma ovšem neudává.
„Stále víc zadavatelů využívá tento způsob marketingové komunikace opakovaně,“ podotkla ke kinoreklamě Renáta Ben, country manager New Age Advertising pro Česko a Slovensko. Agentura nabízí především spoty na plátně, k tomu pak další nosiče mimo plátno. V Česku její nabídka zahrnuje 124 promítacích sálů ve 13 kinech v sedmi městech. To představuje víc než 50% tržní podíl.
New Age Advertising je součástí britské společnosti Cineworld Group, která Cinema City vlastní. Britská matka loni dokončila akvizici řetězce amerických multiplexů Regal Cinemas a oznámila koupi kanadské sítě Cineplex. Je tak největším provozovatelem kin na světě. Disponuje 786 multiplexy celkem s 9.500 pláten.