
Pavel Turek
Jeden z nejzkušenějších odborníků na sportovní marketing a monetizaci nových sportovních odvětví Pavel Turek posílil tým skupiny KKCG a Sazka Group miliardáře Karla Komárka. Od října tam zastává funkci chief officer of CSR & global brand jak pro skupinu KKCG, tak pro její loterijní část Sazka Group. „Mým hlavním úkolem bude vytvořit koncept koexistence globálních a lokálních značek a zároveň se budu podílet na tvorbě strategie firemní společenské odpovědnosti,” uvedl Turek.
„Znám Pavla jako kreativního a zkušeného manažera. Věřím, že díky svým znalostem z oblasti sportu přinese do skupiny nové nápady, které dál posunou vnímání našich značek. A to nejen díky marketingu, ale i díky projektům z oblasti společenské odpovědnosti, na kterou klademe, ve všech zemích, kde podnikáme, stále větší důraz,“ uvedl Karel Komárek, zakladatel investiční skupiny KKCG.
Ten má víc než 25 let zkušeností v motoristickém sportu. V letech 1997 až 2013 řídil ve Formuli 1 jedno z nedůležitějších dlouhodobých obchodní partnerství mezi značkami West a McLaren. Absolvoval 17 sezón ve Formuli 1, podílel se na víc než 250 Grand Prix a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. Během svého působení ve West McLaren Mercedes stál u řady iniciativ, které posunuly laťku v motoristickém marketingu, jako byl dvoumístný vůz Formule 1 či Coulthardův let s nulovou gravitací. Kromě toho jako ředitel Coulthard, Doohan, Turek & Partners vytvořil nové koncepty v různých sférách sportovního marketingu, propagace, event managementu a PR.
Od roku 2013 do roku 2018 pak zastával roli obchodního ředitele závodu Red Bull Air Race, kde zodpovídal za sponzoring, distribuci televizního vysílání či poskytování licencí a podobně. Úspěšně také využil sponzorské programy pro Moto GP, WRC a další závodní série. V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem nově založené Sail GP, mezinárodní jachtařské soutěže. Od roku 2019 je Turek generálním ředitelem Automobilist, společnosti, která zachycuje sportovní momenty.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
